|
|
|
|
Auto kupiłem w stanie 100% oryginalnym. Na razie zaczynam od tuningu mechanicznego, na pierwszy ogień idą hamulce i zawieszenie.
Poniżej przedstawiam skrócony i może trochę chaotyczny opis przeprowadzonych zmian;)
Z przodu zainstalowałem większe 4-tłoczkowe hamulce (seryjnie z przodu i z tyłu są 1-tłoczkowe), oraz większe tarcze. Na fotkach widać różnice:)
Z tyłu pojawią się zaciski 2-tłoczkowe i również większe tarcze (średnica 290/18mm). Poza zmianami samych zacisków i tarcz należy również wymienić pompe hamulcową.
Seryjne felgi były zbyt małe aby je zmieścić na duże przednie zaciski, musiałem więc je wymienić na białe OZ RACING F1, rozmiar opon 215/40/17.
Seryjne zawieszenie zostało obniżone o 6cm. Sprężyny robione na zamówienie w pospring. Kolejna modyfikacja to wzmocnienie karoserii - montaż rozpórek.
|
|
|
|
|
|